Studentski centar Rijeka
Ulica Radmile Matejčić 5
51000 Rijeka
Kontakt
scri.uniri@scri.hr
Ulica Radmile Matejčić 5
51000 Rijeka
Dragi studenti i studentice,
kreirali smo kratku obavijest kako bismo Vas informirali o najnovijim aktualnostima vezanim za rad Studentskog centra Rijeka. To su trenutne aktualnosti, a u idućem razdoblju su moguće promijene o kojima ćemo Vas periodično obavještavati.
STUDENT SERVIS
Šalter Student servisa na Kampusu počinje raditi 01.06.2020. godine i to u radnom vremenu od 8:00 do 15:30 sati.
Šalteri Student servisa u restoranu Indeks, na Veleučilištu u Rijeci i na Fakultetu za menadžment u turizmu ne rade.
Ugovor o obavljanju studentskoga posla možete predati ili podignuti na šalteru Student servisa na Kampusu. Također ga možete predati i na recepciju restorana Kampus u periodu od 8:00 do 20:00 sati, putem elektroničke pošte ili poštom na adresu Studentski centar Rijeka, Radmile Matejčić 5, 51000 Rijeka. Ugovor možete podignuti i putem WEB SERVISA.
UGOSTITELJSKI OBJEKTI
Ugostiteljski objekti Studentskog centra Rijeka rade na sljedeći način:
Restoran Kampus (Studentsko naselje Trsat) radi od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 21:00 sat, pizzeria radi od ponedjeljka do subote od 11:00 do 17:00 sati, a caffe Pult od ponedjeljka do subote od 7:30 do 15:00 sati.
Restoran Mini (Studentsko naselje Ivan Goran Kovačić) radi od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 21:00 sat, a pizzeria ne radi.
U restoranu Indeks rade kavana i pizzeria od ponedjeljka do subote od 12:00 do 18:00 sati, a od 08.06.2020. godine rade od ponedjeljka do subote od 12:00 do 19:00 sati.
Bistro Pomorac, buffet Medicinar i caffe bar Reful rade od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:00 sati.
Bistro Riteh radi od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:00 sati te uz ostale usluge nudi i uslugu naručivanja dnevne tople marende.
Buffet Start i caffe bar Andrea rade od ponedjeljka do petka od 7:30 do 15:00 sati.
Caffe bar Infuzija radi od ponedjeljka do petka od 8:30 do 15:30 sati.
Caffe bar Uniri radi od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati.
Bistro Pravri će se otvoriti 05.06.2020. a raditi će od ponedjeljka do petka od 07:30 do 15:00 sati te će uz ostale usluge nuditi i uslugu naručivanja dnevne tople marende.
Bistro Mul i caffe bar Kampus (Akvarij) su zatvoreni.
SMJEŠTAJ
Student koji ima propisanu mjeru samoizolacije ili je bio u kontaktu sa zaraženom osobom ili pokazuje znakove respiratorne infekcije (najčešći simptomi: povišena temperatura, suhi kašalj, kratki dah itd.) ne može se vratiti u studentski dom.
STUDENTSKO NASELJE TRSAT
Recepcija (prizemlje zgrade restorana Kampsu) radi svaki dan u vremenu od 00:00 do 24:00 sata.
Uprava (prizemlje zgrade restorana Kampus) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 08:00 do 16:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom uprava ne radi. Kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Praonica (prizemlje paviljona 4 u SN Trsat) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 12:00 do 16:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom praonica ne radi.
Ukoliko student trenutno nije fizički prisutan (ne boravi) u SN Trsat, a želi se vratiti (radi nastavka boravka, uzimanja osobnih stvari, ISELJENJA itd.), isti više nije obavezan svoj povratak najaviti upravi studentskog naselja Trsat. U slučaju povratka u SN Trsat dovoljno je da student prije ulaska u paviljon i sobu dođe na recepciju SN Trsat gdje će potpisati Izjavu.
Povratak u dom moguć je svaki dan od 00:00 do 24:00 sata. Ukoliko je recepcioner u obilasku, isti je dostupan na broj mobitela: 099 469 6296.
Studenti koji planiraju iseliti iz doma, svoju namjeru iseljenja dužni su najaviti tri dana prije istog slanjem poruke elektroničke pošte na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Bez prethodne najave nije moguće obaviti iseljenje. Ukoliko postoji nemogućnost slanja poruke elektroničke pošte, student iseljenje može najaviti i telefonski pozivom na br. telefona: 051 584 544.
Ukoliko se šalje poruka elektroničke pošte, u tekstu je potrebno napisati planirani datum iseljenja te ime i prezime studenta koji će iseliti. Obaveza najave iseljenja vrijedi za sve studente.
Iseljenja se vrše od ponedjeljka do petka, a zbog epidemiološke situacije i izbjegavanja stvaranja gužvi iseljenja se mogu obaviti u vremenu od 08:00 do 21:00 sat.
Subotom, nedjeljom i blagdanom iseljenja se ne vrše, osim u iznimnim i opravdanim situacijama te uz prethodni i pravovremeni dogovor sa upravom SN Trsat.
STUDENTSKO NASELJE IVAN GORAN KOVAČIĆ
Recepcija (prizemlje objekta I u SN IGK) radi svaki dan u vremenu od 00:00 do 24:00 sata
Uprava (prizemlje objekta I u SN IGK) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 07:00 do 15:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom uprava ne radi. Kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Svi studenti koji se žele vratiti svoj dolazak moraju najaviti najmanje jedan dan ranije te navesti točan dan dolaska. Povratak se vrši od ponedjeljka do petka od 8:00 do 14:00 sati. Student prije ulaska u objekt i sobu na recepciji SN IGK potpisuje Izjavu.
Za sve informacije možete se javiti na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na telefon: 051/678-670.
Studenti iz objekata II, III i IV čije su stvari uskladištene u SN IGK mogu doći po svoje stvari od ponedjeljka do petka od 8:00 do 14:00 sati te svoj dolazak trebaju najaviti na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Iseljenje je potrebno najaviti upravi najmanje 1 dan unaprijed.
Iseljenja se vrše od ponedjeljka do petka, u vremenu od 08:00 do 14:00 sati.
Subotom, nedjeljom i blagdanom iseljenja se ne vrše, osim u iznimnim i opravdanim situacijama te uz prethodni i pravovremeni dogovor s upravom SN IGK.
Sve dodatne informacije vezane za povratak i iseljenje korisnici smještaja dobili su putem poruke elektroničke pošte.
NATJEČAJ ZA SMJEŠTAJ
Za svaku akademsku godinu, krajem lipnja, na oglasnim pločama i web stranici Studentskog centra Rijeka objavljuje se „Natječaj za ostvarivanje prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i slobodnim kapacitetima učeničkih domova“ sa svim detaljnim uputama i kontaktima za slučaj da studenti imaju bilo kakve nedoumice.
Nakon isteka roka za podnošenje prijava na Natječaj te razmatranja i bodovanja svih potpunih i pravodobnih prijava, Povjerenstvo za provedbu natječaja utvrđuje i objavljuje privremenu rang listu, a što se očekuje početkom kolovoza.
Nakon objavljivanja privremene rang liste studenti mogu podnijeti pisani prigovor Povjerenstvu za rješavanje prigovora. Najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora Povjerenstvo za rješavanje prigovora utvrđuje konačnu rang listu. Konačna rang lista objavljuje se krajem kolovoza, na oglasnim pločama i web stranici Studentskog centra Rijeka.
I DALJE JE POTREBNO PRIDRŽAVATI SE SLJEDEĆIH PREPORUKA:
- Ukoliko osjećate bilo kakve simptome bolesti povezane uz COVID-19 obratite se našem osoblju na broj: 051/ 584-544
- Održavajte fizičku udaljenost od 1,5 m u zatvorenim prostorima.
- Molimo Vas da nosite zaštitnu masku u zajedničkim prostorima.
- Molimo Vas da pri ulasku u objekt dezinficirate ruke.
Poštovani studenti,
s obzirom da u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka ima slobodnih kapaciteta, ovim putem obavještavamo studente koji zbog obaveza na fakultetu ostaju u Rijeci te trebaju smještaj da se jave na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Nakon slanja upita student će biti obavješten o svim potrebnim informacijama vezanim za smještaj.
Napomena: u SN Trsat na raspolaganju je isključivo usluga subvencioniranog stanovanja za studente koji su na „Natječaju za ostvarivanje prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i slobodnim kapacitetima učeničkih domova za ak. god. 2019./2020.“ zadovoljili uvjete propisane „Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje“.
Studentski centar Rijeka
Poštovani korisnici,
ŠALTERI NA KAMPUSU POČINJU S RADOM 01.06.2020. GODINE
KAKO PREDATI/PODIGNUTI UGOVORE?
NAPOMENA: Molimo vas da prije nego predate ugovor provjerite da je ugovor potpisan od strane poslodavca i pečatiran (obavezno na 2 mjesta pod „NARUČITELJ“), da je potpisan od strane studenta (obavezno na 2 mjesta pod „IZVOĐAČ“), te da su izražene sve cijene kao i period rada (koji je unutar očekivanog perioda rada).
SVI UGOVORI koji nisu ispunjeni u cijelosti biti će vraćeni poštom na adresu poslodavca.
NAPOMENA: poslodavac može ugovor skenirati i poslati na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) te će račun dobiti istim putem.
NAPOMENA: Svi studenti imaju korisničko ime i lozinku te mogu printati ugovor. Oni koji nemaju podatke molim vas pošaljite ime, prezime i OIB na mail
(Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ) s naznakom „nova lozinka za web servis“ kako bismo vam dodijelili novu.
Ukoliko postoji prepreka za izdavanje ugovora molimo vas da nas nazovete na broj 051/584-528 i 051/584-529 od 8:00 do 15:30 sati.
KAKO PRODUŽITI ČLANSTVO I UČLANITI SE?
Studenti koji moraju produžiti članstvo ili se prvi puta učlaniti moraju poslati sve dokumente skenirane na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).
Potrebni dokumenti:
Upitnik i izjavu možete preuzeti na našoj web stranici učlanjenje .
UČLANJENJE MATURANATA POČINJE 01.06.2020. GODINE
Za učlanjenje učenika završenog srednjoškolskog obrazovanja potrebno je:
KAKO SE POSLODAVCI MOGU UPISATI I POSLATI OGLASE?
Poslodavci koji imaju potrebu za radnicima mogu ispunjene obrasce predati na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Svi obrasci se nalaze na našoj web stranici obrasci .
Radno vrijeme naših šaltera:
- KAMPUS – otvoren od 01.06.2020. godine od 8:00 do 15:30
- Restoran Indeks - zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
- Veleučilište u Rijeci – zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
- Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Iki- zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
Kontakti: možete nas nazvati od 8:00-15:30 sati
Telefoni: 051/584-528 i 051/584-529
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
facebook: Student servis - Studentski centar Rijeka
Poštovani korisnici,
Zbog sprječavanja koronavirusa, a u skladu s preporukama nadležnih tijela, molimo vas da se podizanje i predaja ugovora vrše online.
ŠALTERI NA KAMPUSU NE RADE OD 26.03.2020. DO DALJNJEGA
KAKO PREDATI/PODIĆI UGOVORE?
Ugovori se mogu fizički dostaviti na recepciju restorana Kampus u periodu od 8:00 do 20:00 h. NAPOMENA: Molimo vas da prije nego predate ugovor provjerite da je ugovor potpisan od strane poslodavca i pečatiran (obavezno na 2 mjesta pod „NARUČITELJ“), da je potpisan od strane studenta (obavezno na 2 mjesta pod „IZVOĐAČ“), te da su izražene sve cijene kao i period rada (koji je unutar očekivanog perioda rada). SVI UGOVORI koji nisu ispunjeni u cijelosti biti će vraćeni poštom na adresu poslodavca.
Ugovori se mogu predati putem elektroničke pošte. NAPOMENA: poslodavac može ugovor skenirati i poslati na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) te će račun dobiti istim putem.
Ugovori se mogu podizati putem WEB SERVISA. NAPOMENA: Svi studenti imaju korisničko ime i lozinku te mogu printati ugovor. Oni koji nemaju podatke molim vas da pošaljete ime, prezime i OIB na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ) s naznakom „nova lozinka za web servis“ kako bismo vam dodijelili nove. Ukoliko postoji prepreka za izdavanje ugovora molimo vas da nas nazovete na broj 051/584-529 i 051/584-528 od 8-15:30 sati.
KAKO PRODUŽITI ČLANSTVO I UČLANITI SE?
Studenti koji moraju produžiti članstvo ili se prvi puta učlaniti moraju poslati sve dokumente skenirane na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).
Potrebni dokumenti:
Potvrda s fakultet ili s portala e-građani
Osobna iskaznica
X-ica
Žiro račun
Ispunjen upitnik i izjava
Upitnik i izjavu možete preuzeti na našoj web stranici http://www.scri.uniri.hr/student-servis/uclanjenje.html .
KAKO SE POSLODAVCI MOGU UPISATI I POSLATI OGLASE?
Poslodavci koji imaju potrebu za radnicima mogu ispunjene obrasce predati na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Svi obrasci se nalaze na našoj web stranici http://www.scri.uniri.hr/student-servis.html .
Radno vrijeme naših šaltera:
- Kampus – zatvoren od 26.03.2020. do DALJNJEGA
- Restoran Indeks - zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
- Veleučilište u Rijeci – zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
- Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Iki- zatvoreno,sukladno uputama o radu fakulteta
Kontakti: možete nas nazvati od 8-15:30 sati
Telefoni: 051/584-528 i 051/584-529
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
facebook: Student servis - Studentski centar Rijeka
Poštovani,
prema najnovijim odlukama Stožera civilne zaštite, poslodavci koji imaju potrebu za radom studenata koji rade preko Student servisa, e-Propusnice će zatražiti od stožera civilne zaštite.
E-Propusnice se neće izdavati temeljem pojedinačnih zahtjeva studenata, već je svaki poslodavac dužan podnijeti zahtjev sa svim potrebnim podacima za sve studente koji su mu neophodni za rad.
Napominje se da je izdavanje e-Propusnica studentima koji rade preko Student servisa iznimka te da se zahtjev može podnijeti samo za one studente koji su zaista nužni i neophodni za rad određenog poslodavca.
Uputa o izdavanju e-Propusnica radnicima koji rade temeljem ugovora o djelu i radnicima koji rade u inozemstvu