Studentski centar Rijeka

Ulica Radmile Matejčić 5
51000 Rijeka

Kontakt

Tel. +385 51 584 530
scri.uniri@scri.hr

Obavijesti

RADNO VRIJEME OBJEKATA PREHRANE SCRI NA BLAGDAN DAN ANTIFAŠISTIČE BORBE (22.06.2020.)

RADNO VRIJEME OBJEKATA PREHRANE SCRI NA BLAGDAN TIJELOVO (11.06.2020.)

Dan zaštite okoliša

STUDENTSKI CENTAR RIJEKA AKCIJOM ČIŠĆENJA KAMPUSA OBILJEŽAVA SVJETSKI DAN ZAŠTITE OKOLIŠA

 

Studentski centar Rijeka posebnu pozornost stavlja na važnost zaštite okoliša te su u svom radu učinili već nekoliko važnih iskoraka. Plastične vrećice zamijenili su papirnatim, plastične čaše staklenim ili papirnatim, maksimalno su izbacili korištenje plastičnih zdjelica za dostavu hrane, a za pojedinu plastiku koja se ne može izbjeći, osiguravaju adekvatno zbrinjavanje. Osim toga nedavno su provodili akciju „Zasadi i udomi drvo“ tijekom koje je posađeno više od 60 sadnica različitog drveća voća. Inicijativom ravnatelja mag. sig. Dinka Jurjevića, među prvim Studentskim centrima u Hrvatskoj uvedene su fontane za vodu koje se nalaze u gotovo svim objektima Studentskog centra Rijeka. Isto tako u Centru nastoje uvrstiti što više veganske i vegetarijanske prehrane te su s tim ciljem u ponudu uveli posebne sendviče.

Dolaskom korona virusom i zatvaranjem gotovo svih prehrambenih objekata, mnogi djelatnici/e Centra, kao i mnogi ugostitelji/ce u Hrvatskoj više nisu mogli obavljati svoj posao. No, iako je korona virus utjecao na zatvaranje objekata, veliki broj djelatnika, nakon popuštanja epidemioloških mjera, je kuhinju i restorane, buffete te caffe barove zamijenilo radnim mjestom uređivanja okoliša na Kampusu Sveučilišta u Rijeci. Cilj uređivanja okoliša je čišćenje djela oko studentskog paviljona broj IV u Studentskom naselju Trsat od brojnog građevinskog otpada koji je ostao nakon gradnje objekata. Osim toga djelatnici su očistili korov i raslinje koje je na tom prostoru izraslo te počistiti prostor od smeća koje se tijekom godina nakupilo. Granje i raslinje bilo je veličine drveća što prikazuje koliki je bio potreban trud djelatnika za koje napominju, neki od njih nisu imali prethodnog znanja, a neki niti iskustva u takvoj vrsti posla. Radeći na uređenju okoliša, sada već duže od pet tjedana, posebno se isticao trud te pozitivna i zajednička energija svih djelatnika, što je ovu akciju učinilo doista velikom i hvalevrijednom. Tijekom rada, djelatnici su za sada sveukupno napunili 36 punih kontejnera smeća te još posebno nekoliko kila glomaznog otpada.

No upravo zbog truda djelatnika Studentskog centra i inicijative ravnatelja Studentskog centra, mjesto koje je nekoć bilo obraslo korovom i smećem, postati će prirodna oaza, prepuna cvijeća i drveća, te u Centru vjeruju da će studenti/ce vrlo rado obilaziti i provoditi svoje slobodno vrijeme u novom parku. Iako uređenje okoliša još traje, veseli nas vidjeti konačan rezultat.

Osim uređenja okoliša koju provode djelatnici, Studentski centar Rijeka povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, koji se obilježava svake godine 5. lipnja, održava „Akciju čišćenja Kampusa 2020“, koja će se radi lošeg vremena održati u srijedu 10. lipnja 2020. godine. U akciji će se osim djelatnika/ca Studentskog centra Rijeka pozvati studenti/ce te djelatnici/ce Sveučilišta u Rijeci, kako bi od smeća, uredili njihov sveučilišni Kampus. Više informacija potražite na Facebook stranicama Studentskog centra Rijeka i pozivamo sve vas da pripazite na naš okoliš. Pritom ne misle samo na jedan dan, već vas pozivaju da tijekom cijele godina pripazite te da zajedničkim snagama čuvamo naš okoliš i naš jedini planet Zemlju. Kako bi vas na to povremeno podsjetili u Studentskom centru Rijeka su osnovali grupu čiSTO% za čisti okoliš, prirodu, zdravlje i sigurnost.

Najnovije aktualnosti vezane za rad Studentskog centra Rijeka

Dragi studenti i studentice,

kreirali smo kratku obavijest kako bismo Vas informirali o najnovijim aktualnostima vezanim za rad Studentskog centra Rijeka. To su trenutne aktualnosti, a u idućem razdoblju su moguće promijene o kojima ćemo Vas periodično obavještavati. 

 

STUDENT SERVIS

Šalter Student servisa na Kampusu počinje raditi 01.06.2020. godine i to u radnom vremenu od 8:00 do 15:30 sati.
Šalteri Student servisa u restoranu Indeks, na Veleučilištu u Rijeci i na Fakultetu za menadžment u turizmu ne rade.
Ugovor o obavljanju studentskoga posla možete predati ili podignuti na šalteru Student servisa na Kampusu. Također ga možete predati i na recepciju restorana Kampus u periodu od 8:00 do 20:00 sati, putem elektroničke pošte ili poštom na adresu Studentski centar Rijeka, Radmile Matejčić 5, 51000 Rijeka. Ugovor možete podignuti i putem WEB SERVISA.

 

UGOSTITELJSKI OBJEKTI 

Ugostiteljski objekti Studentskog centra Rijeka rade na sljedeći način:
Restoran Kampus (Studentsko naselje Trsat) radi od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 21:00 sat, pizzeria radi od ponedjeljka do subote od 11:00 do 17:00 sati, a caffe Pult od ponedjeljka do subote od 7:30 do 15:00 sati.
Restoran Mini (Studentsko naselje Ivan Goran Kovačić) radi od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 21:00 sat, a pizzeria ne radi.
U restoranu Indeks rade kavana i pizzeria od ponedjeljka do subote od 12:00 do 18:00 sati, a od 08.06.2020. godine rade od ponedjeljka do subote od 12:00 do 19:00 sati.
Bistro Pomorac, buffet Medicinar i caffe bar Reful rade od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:00 sati.
Bistro Riteh  radi od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:00 sati te uz ostale usluge nudi i uslugu naručivanja dnevne tople marende.
Buffet Start i caffe bar Andrea rade od ponedjeljka do petka od 7:30 do 15:00 sati.
Caffe bar Infuzija radi od ponedjeljka do petka od 8:30 do 15:30 sati.
Caffe bar Uniri radi od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati.
Bistro Pravri će se otvoriti 05.06.2020. a raditi će od ponedjeljka do petka od 07:30 do 15:00 sati te će uz ostale usluge nuditi i uslugu naručivanja dnevne tople marende.
Bistro Mul i caffe bar Kampus (Akvarij) su zatvoreni.

 

SMJEŠTAJ

Student koji ima propisanu mjeru samoizolacije ili je bio u kontaktu sa zaraženom osobom ili pokazuje znakove respiratorne infekcije (najčešći simptomi: povišena temperatura, suhi kašalj, kratki dah itd.) ne može se vratiti u studentski dom.

 

STUDENTSKO NASELJE TRSAT 

  1. RADNO VRIJEME

Recepcija (prizemlje zgrade restorana Kampsu) radi svaki dan u vremenu od 00:00 do 24:00 sata.
Uprava (prizemlje zgrade restorana Kampus) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 08:00 do 16:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom uprava ne radi. Kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Praonica (prizemlje paviljona 4 u SN Trsat) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 12:00 do 16:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom praonica ne radi.

 

  1. POVRATAK U DOM

Ukoliko student trenutno nije fizički prisutan (ne boravi) u SN Trsat, a želi se vratiti (radi nastavka boravka, uzimanja osobnih stvari, ISELJENJA itd.), isti više nije obavezan svoj povratak najaviti upravi studentskog naselja Trsat. U slučaju povratka u SN Trsat dovoljno je da student prije ulaska u paviljon i sobu dođe na recepciju SN Trsat gdje će potpisati Izjavu.

 Povratak u dom moguć je svaki dan od 00:00 do 24:00 sata. Ukoliko je recepcioner u obilasku, isti je dostupan na broj mobitela: 099 469 6296.

 

  1. ISELJENJE

Studenti koji planiraju iseliti iz doma, svoju namjeru iseljenja dužni su najaviti tri dana prije istog slanjem poruke elektroničke pošte na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Bez prethodne najave nije moguće obaviti iseljenje. Ukoliko postoji nemogućnost slanja poruke elektroničke pošte, student iseljenje može najaviti i telefonski pozivom na br. telefona: 051 584 544.
Ukoliko se šalje poruka elektroničke pošte, u tekstu je potrebno napisati planirani datum iseljenja te ime i prezime studenta koji će iseliti. Obaveza najave iseljenja vrijedi za sve studente. 
Iseljenja se vrše od ponedjeljka do petka, a zbog epidemiološke situacije i izbjegavanja stvaranja gužvi iseljenja se mogu obaviti u vremenu od 08:00 do 21:00 sat.
Subotom, nedjeljom i blagdanom  iseljenja se ne vrše, osim u iznimnim i opravdanim situacijama te uz prethodni i pravovremeni dogovor sa upravom SN Trsat.

 

STUDENTSKO NASELJE IVAN GORAN KOVAČIĆ

 

  1. RADNO VRIJEME 

Recepcija (prizemlje objekta I u SN IGK) radi svaki dan u vremenu od 00:00 do 24:00 sata
Uprava (prizemlje objekta I u SN IGK) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 07:00 do 15:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom uprava ne radi. Kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

  1. POVRATAK U DOM I PREUZIMANJE STVARI

Svi studenti koji se žele vratiti svoj dolazak moraju najaviti najmanje jedan dan ranije te navesti točan dan dolaska. Povratak se vrši od ponedjeljka do petka od 8:00 do 14:00 sati. Student prije ulaska u objekt i sobu na recepciji SN IGK potpisuje Izjavu. 
Za sve informacije možete se javiti na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na telefon: 051/678-670.
Studenti iz objekata II, III i IV čije su stvari uskladištene u SN IGK mogu doći po svoje stvari od ponedjeljka do petka od 8:00 do 14:00 sati te svoj dolazak trebaju najaviti na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

  1. ISELJENJE

Iseljenje je potrebno najaviti upravi najmanje 1 dan unaprijed. 
Iseljenja se vrše od ponedjeljka do petka, u vremenu od 08:00 do 14:00 sati.
Subotom, nedjeljom i blagdanom iseljenja se ne vrše, osim u iznimnim i opravdanim situacijama te uz prethodni i pravovremeni dogovor s upravom SN IGK. 

Sve dodatne informacije vezane za povratak i iseljenje korisnici smještaja dobili su putem poruke elektroničke pošte.

 

NATJEČAJ ZA SMJEŠTAJ

 

Za svaku akademsku godinu, krajem lipnja, na oglasnim pločama i web stranici Studentskog centra Rijeka objavljuje se „Natječaj za ostvarivanje prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i slobodnim kapacitetima učeničkih domova“ sa svim detaljnim uputama i kontaktima za slučaj da studenti imaju bilo kakve nedoumice.

Nakon isteka roka za podnošenje prijava na Natječaj te razmatranja i bodovanja svih potpunih i pravodobnih prijava, Povjerenstvo za provedbu natječaja utvrđuje i objavljuje privremenu rang listu, a što se očekuje početkom kolovoza.

Nakon objavljivanja privremene rang liste studenti mogu podnijeti pisani prigovor Povjerenstvu za rješavanje prigovora. Najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora Povjerenstvo za rješavanje prigovora utvrđuje konačnu rang listu. Konačna rang lista objavljuje se krajem kolovoza, na oglasnim pločama i web stranici Studentskog centra Rijeka.

 

I DALJE JE POTREBNO PRIDRŽAVATI SE SLJEDEĆIH PREPORUKA:

 

- Ukoliko osjećate bilo kakve simptome bolesti povezane uz COVID-19 obratite se našem osoblju na broj: 051/ 584-544
- Održavajte fizičku udaljenost od 1,5 m u zatvorenim prostorima.
- Molimo Vas da nosite zaštitnu masku u zajedničkim prostorima.
- Molimo Vas da pri ulasku u objekt dezinficirate ruke.

VAŽNA OBAVIJEST: mogućnost korištenja domskog smještaja

Poštovani studenti,

 

s obzirom da u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka ima slobodnih kapaciteta, ovim putem obavještavamo studente koji zbog obaveza na fakultetu ostaju u Rijeci te trebaju smještaj da se jave na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Nakon slanja upita student će biti obavješten o svim potrebnim informacijama vezanim za smještaj.

 

Napomena: u SN Trsat na raspolaganju je isključivo usluga subvencioniranog stanovanja za studente koji su na „Natječaju za ostvarivanje prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i slobodnim kapacitetima učeničkih domova za ak. god. 2019./2020.“  zadovoljili uvjete propisane „Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje“.

 

Studentski centar Rijeka

Obavijest Student servisa

Poštovani korisnici,

ŠALTERI NA KAMPUSU POČINJU S RADOM 01.06.2020. GODINE

KAKO PREDATI/PODIGNUTI UGOVORE?

  1. Ugovori se mogu dostaviti na šalter Student servisa

 

  1. Ugovori se mogu fizički dostaviti na recepciju restorana Kampus u periodu od 8:00 do 20:00 h

NAPOMENA: Molimo vas da prije nego predate ugovor provjerite da je ugovor potpisan od strane poslodavca i pečatiran (obavezno na 2 mjesta pod „NARUČITELJ“), da je potpisan od strane studenta (obavezno na 2 mjesta pod „IZVOĐAČ“), te da su izražene sve cijene kao i period rada (koji je unutar očekivanog perioda rada).

SVI UGOVORI koji nisu ispunjeni u cijelosti biti će vraćeni poštom na adresu poslodavca.

 

  1. Ugovori se mogu predati putem elektroničke pošte

NAPOMENA: poslodavac može ugovor skenirati i poslati na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) te će račun dobiti istim putem.

 

  1. Ugovori se mogu dostaviti poštom na adresu Studentski centar Rijeka, Radmile Matejčić 5, 51000 Rijeka

 

  1. Ugovori se mogu podizati putem WEB SERVISA

NAPOMENA: Svi studenti imaju korisničko ime i lozinku te mogu printati ugovor. Oni koji nemaju podatke molim vas pošaljite ime, prezime i OIB na mail

(Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ) s naznakom „nova lozinka za web servis“ kako bismo vam dodijelili novu.

Ukoliko postoji prepreka za izdavanje ugovora molimo vas da nas nazovete na broj 051/584-528 i 051/584-529 od 8:00 do 15:30 sati.

 

KAKO PRODUŽITI ČLANSTVO I UČLANITI SE?

Studenti koji moraju produžiti članstvo ili se prvi puta učlaniti moraju poslati sve dokumente skenirane na mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).

Potrebni dokumenti:

  • Potvrda sa fakulteta ili s portala e-građani
  • Osobna iskaznica
  • X-ica
  • IBAN osobnog žiro računa predočen na bankovnoj kartici, ugovoru s bankom ili uvidom u Internet bankarstvo
  • Ispunjen upitnik i izjava

Upitnik i izjavu možete preuzeti na našoj web stranici učlanjenje .

 

UČLANJENJE MATURANATA POČINJE 01.06.2020. GODINE

 

Za učlanjenje učenika završenog srednjoškolskog obrazovanja potrebno je:

  • uvjerenje ili svjedodžba o završnom razredu za tekuću školsku godinu (kopija svjedodžbe i original na uvid);
  • osobna iskaznica na uvid;
  • OIB predočen na nekom dokumentu;
  • fotografija manjeg formata;
  • IBAN osobnog žiro računa predočen na bankovnoj kartici, ugovoru s bankom ili uvidom u Internet bankarstvo;
  • ispunjen upitnik za učlanjenje (upitnik)

KAKO SE POSLODAVCI MOGU UPISATI I POSLATI OGLASE?

Poslodavci koji imaju potrebu za radnicima mogu ispunjene obrasce predati na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Svi obrasci se nalaze na našoj web stranici obrasci .

Radno vrijeme naših šaltera:
- KAMPUS – otvoren od 01.06.2020. godine od 8:00 do 15:30
- Restoran Indeks  - zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
- Veleučilište u Rijeci – zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta
- Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Iki- zatvoreno, sukladno uputama o radu fakulteta

 

Kontakti: možete nas nazvati od 8:00-15:30 sati
Telefoni: 051/584-528 i 051/584-529
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

facebook: Student servis - Studentski centar Rijeka

 

DRUŠTVENE MREŽE
facebook
instagram
google play
app store
footer-logo