Najnovije aktualnosti vezane za rad Studentskog centra Rijeka

Dragi studenti i studentice,

kreirali smo kratku obavijest kako bismo Vas informirali o najnovijim aktualnostima vezanim za rad Studentskog centra Rijeka. To su trenutne aktualnosti, a u idućem razdoblju su moguće promijene o kojima ćemo Vas periodično obavještavati. 

 

STUDENT SERVIS

Šalter Student servisa na Kampusu počinje raditi 01.06.2020. godine i to u radnom vremenu od 8:00 do 15:30 sati.
Šalteri Student servisa u restoranu Indeks, na Veleučilištu u Rijeci i na Fakultetu za menadžment u turizmu ne rade.
Ugovor o obavljanju studentskoga posla možete predati ili podignuti na šalteru Student servisa na Kampusu. Također ga možete predati i na recepciju restorana Kampus u periodu od 8:00 do 20:00 sati, putem elektroničke pošte ili poštom na adresu Studentski centar Rijeka, Radmile Matejčić 5, 51000 Rijeka. Ugovor možete podignuti i putem WEB SERVISA.

 

UGOSTITELJSKI OBJEKTI 

Ugostiteljski objekti Studentskog centra Rijeka rade na sljedeći način:
Restoran Kampus (Studentsko naselje Trsat) radi od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 21:00 sat, pizzeria radi od ponedjeljka do subote od 11:00 do 17:00 sati, a caffe Pult od ponedjeljka do subote od 7:30 do 15:00 sati.
Restoran Mini (Studentsko naselje Ivan Goran Kovačić) radi od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 21:00 sat, a pizzeria ne radi.
U restoranu Indeks rade kavana i pizzeria od ponedjeljka do subote od 12:00 do 18:00 sati, a od 08.06.2020. godine rade od ponedjeljka do subote od 12:00 do 19:00 sati.
Bistro Pomorac, buffet Medicinar i caffe bar Reful rade od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:00 sati.
Bistro Riteh  radi od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:00 sati te uz ostale usluge nudi i uslugu naručivanja dnevne tople marende.
Buffet Start i caffe bar Andrea rade od ponedjeljka do petka od 7:30 do 15:00 sati.
Caffe bar Infuzija radi od ponedjeljka do petka od 8:30 do 15:30 sati.
Caffe bar Uniri radi od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati.
Bistro Pravri će se otvoriti 05.06.2020. a raditi će od ponedjeljka do petka od 07:30 do 15:00 sati te će uz ostale usluge nuditi i uslugu naručivanja dnevne tople marende.
Bistro Mul i caffe bar Kampus (Akvarij) su zatvoreni.

 

SMJEŠTAJ

Student koji ima propisanu mjeru samoizolacije ili je bio u kontaktu sa zaraženom osobom ili pokazuje znakove respiratorne infekcije (najčešći simptomi: povišena temperatura, suhi kašalj, kratki dah itd.) ne može se vratiti u studentski dom.

 

STUDENTSKO NASELJE TRSAT 

  1. RADNO VRIJEME

Recepcija (prizemlje zgrade restorana Kampsu) radi svaki dan u vremenu od 00:00 do 24:00 sata.
Uprava (prizemlje zgrade restorana Kampus) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 08:00 do 16:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom uprava ne radi. Kontakt: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Praonica (prizemlje paviljona 4 u SN Trsat) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 12:00 do 16:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom praonica ne radi.

 

  1. POVRATAK U DOM

Ukoliko student trenutno nije fizički prisutan (ne boravi) u SN Trsat, a želi se vratiti (radi nastavka boravka, uzimanja osobnih stvari, ISELJENJA itd.), isti više nije obavezan svoj povratak najaviti upravi studentskog naselja Trsat. U slučaju povratka u SN Trsat dovoljno je da student prije ulaska u paviljon i sobu dođe na recepciju SN Trsat gdje će potpisati Izjavu.

 Povratak u dom moguć je svaki dan od 00:00 do 24:00 sata. Ukoliko je recepcioner u obilasku, isti je dostupan na broj mobitela: 099 469 6296.

 

  1. ISELJENJE

Studenti koji planiraju iseliti iz doma, svoju namjeru iseljenja dužni su najaviti tri dana prije istog slanjem poruke elektroničke pošte na e-mail adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Bez prethodne najave nije moguće obaviti iseljenje. Ukoliko postoji nemogućnost slanja poruke elektroničke pošte, student iseljenje može najaviti i telefonski pozivom na br. telefona: 051 584 544.
Ukoliko se šalje poruka elektroničke pošte, u tekstu je potrebno napisati planirani datum iseljenja te ime i prezime studenta koji će iseliti. Obaveza najave iseljenja vrijedi za sve studente. 
Iseljenja se vrše od ponedjeljka do petka, a zbog epidemiološke situacije i izbjegavanja stvaranja gužvi iseljenja se mogu obaviti u vremenu od 08:00 do 21:00 sat.
Subotom, nedjeljom i blagdanom  iseljenja se ne vrše, osim u iznimnim i opravdanim situacijama te uz prethodni i pravovremeni dogovor sa upravom SN Trsat.

 

STUDENTSKO NASELJE IVAN GORAN KOVAČIĆ

 

  1. RADNO VRIJEME 

Recepcija (prizemlje objekta I u SN IGK) radi svaki dan u vremenu od 00:00 do 24:00 sata
Uprava (prizemlje objekta I u SN IGK) radi od ponedjeljka do petka u vremenu od 07:00 do 15:00 sati. Subotom, nedjeljom i blagdanom uprava ne radi. Kontakt: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

  1. POVRATAK U DOM I PREUZIMANJE STVARI

Svi studenti koji se žele vratiti svoj dolazak moraju najaviti najmanje jedan dan ranije te navesti točan dan dolaska. Povratak se vrši od ponedjeljka do petka od 8:00 do 14:00 sati. Student prije ulaska u objekt i sobu na recepciji SN IGK potpisuje Izjavu. 
Za sve informacije možete se javiti na e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili na telefon: 051/678-670.
Studenti iz objekata II, III i IV čije su stvari uskladištene u SN IGK mogu doći po svoje stvari od ponedjeljka do petka od 8:00 do 14:00 sati te svoj dolazak trebaju najaviti na e-mail adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

  1. ISELJENJE

Iseljenje je potrebno najaviti upravi najmanje 1 dan unaprijed. 
Iseljenja se vrše od ponedjeljka do petka, u vremenu od 08:00 do 14:00 sati.
Subotom, nedjeljom i blagdanom iseljenja se ne vrše, osim u iznimnim i opravdanim situacijama te uz prethodni i pravovremeni dogovor s upravom SN IGK. 

Sve dodatne informacije vezane za povratak i iseljenje korisnici smještaja dobili su putem poruke elektroničke pošte.

 

NATJEČAJ ZA SMJEŠTAJ

 

Za svaku akademsku godinu, krajem lipnja, na oglasnim pločama i web stranici Studentskog centra Rijeka objavljuje se „Natječaj za ostvarivanje prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i slobodnim kapacitetima učeničkih domova“ sa svim detaljnim uputama i kontaktima za slučaj da studenti imaju bilo kakve nedoumice.

Nakon isteka roka za podnošenje prijava na Natječaj te razmatranja i bodovanja svih potpunih i pravodobnih prijava, Povjerenstvo za provedbu natječaja utvrđuje i objavljuje privremenu rang listu, a što se očekuje početkom kolovoza.

Nakon objavljivanja privremene rang liste studenti mogu podnijeti pisani prigovor Povjerenstvu za rješavanje prigovora. Najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora Povjerenstvo za rješavanje prigovora utvrđuje konačnu rang listu. Konačna rang lista objavljuje se krajem kolovoza, na oglasnim pločama i web stranici Studentskog centra Rijeka.

 

I DALJE JE POTREBNO PRIDRŽAVATI SE SLJEDEĆIH PREPORUKA:

 

- Ukoliko osjećate bilo kakve simptome bolesti povezane uz COVID-19 obratite se našem osoblju na broj: 051/ 584-544
- Održavajte fizičku udaljenost od 1,5 m u zatvorenim prostorima.
- Molimo Vas da nosite zaštitnu masku u zajedničkim prostorima.
- Molimo Vas da pri ulasku u objekt dezinficirate ruke.